Prožen mehur - prožna čustva

AP UB40 Althea

Mehur je prožen organ, njegova velikost je odvisna od količne seča, ki se nahaja v njem. Uravnotežena energija mehurja je pomembna za fizično ohranjanje prožnost njegovih tkiv. Na čustvenem in mentalnem področju pa uravnotežena energija mehurja skrbi za to, da ostajamo vitalni, naše misli prožne. Ljudje z ustrezno visoko energijo mehurja tudi v starosti ohranjajo telesno prožnost, telovadijo, lahko naredijo predklon, so gibčni. Njihove misli so iskre in prožne.

Nasprotno se prenizka ali neharmonična energija mehurja fizično kaže v težavah z mokrenjem, pogostejšimi vnetji, zastoju vode v telesu, bolečinah v hrbtenici, bolečinah v sklepih, zastajanju limfe.
Čustveno ima oseba z neravnovesjem energije mehurja lahko težave z reševanjem problemov, ki jih potiska pod preprogo, ne razrešuje. Težko izraža čustva. Boji se izgube kontrole. Ob stresu se odziva napadalno. Pogosto čuti bolečine in napetosti v hrbtenici, saj tudi tam poteka en del meridijana mehurja. Težave so običajno izrazitejše v ledvenem predelu. Pogosto se pojavi išijas, ki simbolno kaže na čustveno zakrčenost in napetost. Ko sprostimo čustvene napetosti se sprostijo tudi pretoki energije in bolečine se zmanjšajo ali izzvenijo.

 

 

Kadar je energija našega mehurja v ravnovesju smo mirni in sproščeni. Z lahkoto dosegamo zastavljene cilje. Naša komunikacija poteka gladko, brez kratkih stikov.

 

 

AP Točka UB-40 leži na energisjki poti mehurja. Najdemo jo pod kolenom, kot prikazuje skica.
Masiramo/stimuliramo jo:
• za uravnavanje pretoka energije v spodnjem (ledvenem, križnem) delu hrbta
• pri bolečinah in težavah v križu
• pri težavah s koleni
• pri išijasu

Kako sami poskrbimo, da bo energija našega mehurja v harmoniji:
• z izvajanjem vaj za mišice, ki so povezane z mehurjem(glavna je mšica upogibalka gležnja)
• z zmanjšanjem stresa, umirjanjem (razbremenimo čustva)
• s stimulacijo AP točke UB-40
• z ustrezno prehrano
• z gibanjem
Z vajami za raztezanje mišice upogibalke gležnja krepimo/uravnotežamo energijo mehurja. Zjutraj že v postelji lahko krožimo z gležnji v vse smeri.

Hrana
Pomemben vir energije za naš mehur je hrana, bogata z vitaminom B (sadje, večina zelenjave, ribe, stročnice, žita in žitni izdelki, kvas, krompir, jajčni rumenjak, arašidi, oreščki, mleko). Pomembno je, da pijemo veliko naravne vode. Za energijo mehurja je pomembno, da uživamo po okusu slano hrano. Pa ne preslano! Manj je več, kar se soli tiče.