Energijska kavica …

Hvala lepa vsem, ki ste se odzvali vabilu Gorenjskega glasa na četrtkovo druženje ob kavici in energijskih vajah, ki so nas ogrele in napolnile z energijo. Kot obljubljeno danes v pisni obliki predstavim vaje, da bo vadba doma lažja. Tisti, ki ste manjkali se po navodilih lahko sami lotite vadbe.

“Energijska kavica” je skupina osnovnih vaj, ki jih lahko izvajamo vsi – od otroštva do pozne starosti. Vaje imajo celostni učinek na naše fizično telo, nivo energije v telesu, naša čustva in misli.
Po izvajanju vaj smo polni energije, splošno počutje je boljše, telo prožnejše, misli bolj bistre in fokusirane, bolj smo notranje umirjeni in v celostnem ravnovesju. Z vajami krepimo tako mišice, kot tudi notranje organe, skrbimo za nemoten pretok energije med vsemi sistemi našega organizma.
Vaje so del celostne metode mednarodnega sistema “Touch for Health (TFH)”, pri nas že poznane pod imenom “Z dotikom do zdravja”.

Danes predstavljam prvi sklop, nadaljevanja sledijo prihodnjič.
Vaje izvajamo vsaj vsak dan zjutraj (idealno 3x dnevno), vsako pozicijo masiramo 2-3 minute. Vaje so idealne tudi kot ogrevanje pred športnimi podvigi, rekreacijo, za boljši fokus pred sestanki, izpiti in testi.

PRVA VAJA:

  • Iztegnemo kazalec in sredinec, dvignemo palec (glej sliko).
  • Masiramo točki v jamicah pod ključnico.
  • Iztegnemo kazalec in sredinec druge roke in sočasno masiramo popek.

NAMEN:

  • Boljša koncentracija, krepitev spomina, pomoč pri učenju in pomnjenju.

kavica1

foto: Zavod Bisernica, Kranj

DRUGA VAJA:

  • S kazalcem in sredincem ene roke masiramo točko v jamici na sredini brade pod spodnjo ustnico.
  • S kazalcem in sredincem druge roke istočasno masiramo sramno kost.

NAMEN:

  • Umirjanje čustvenih napetosti.
  • Sproščanje mišične napetosti.

kavica2

foto: Zavod Bisernica, Kranj


TRETJA VAJA:

  • S kazalcem in sredincem ene roke masiramo točko med nosom in zgornjo ustnico.
  • S kazalcem in sredincem druge roke pa sočasno masiramo trtico.

NAMEN:

  • Boljša prostorska orientacija.
  • Boljša stabilnost in koordinacija.

kavica3

foto: Zavod Bisernica, Kranj

NE POZABITE: pred začetkom vadbe si dajte svoj namen zakaj vadite, da vas energija pri vadbi podpre. Primer: za bolj prožno hrbtenico, za večjo odpornost, za boljšo gibljivost, za boljšo koncentracijo …

… za nasmejan, energije poln vsakdan ?